Gifts from my family!

Kategori: Allmänt

Tänkte visa bilder på det jag fått idag! Så här kommer lite bilder på det, kanske inte dem bästa bilderna men dem duger! 


Nagelpensel, fick jag av min lillasyster!


2 Nagellack i ljuslila och beige med lite glitter i! Också från min lillasyster! 

Mascara! Också från min lillasyster! 


Eyeliner, men ska bytas mot en som inte är vattenfast! Från min lillasyster! 


Min fina klocka som jag fick av mamma och pappa!  


Sedan fick jag ett par sportleggings dock var dem korta så ska byta dem mot ett par långa istället, sen ska jag och mamma gå upp på intersport här någon dag så ska jag få ett par nya gympaskor!
Av mormor fick jag pengar sen kommer resten av släkten på Söndag, så får nog något då också!

Sedan så är min vagn för 13 500 kr också som en födelsedagspresent!

Är helt klart nöjd med presenterna så tack mamma,pappa, Wilma och mormor! :D  


 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: