JULLOV!!

Kategori: Min vardag

Äntligen kan jag också skriv att det är jullov, så underbart skönt! Nu väntas 18 dagars ledighet och det känns som det behövs, är så sjukt trött på skolan! Så om någon skulle ha ett schysst jobb att erbjuda så skulle jag nog överväga att börja jobba redan nu!

Förövrigt så hade vi avslutning i skolan och det var väl ganska så mysigt, men det var mysigare förra året! Men hade grymt roligt med vissa ur våran klass, kommer sakna klassen under jullovet!
Sluta i alla fall halv 2, men bussen från skolan var en halvtimme försenad så hann inte ner på stan och köpa en julklapp till Wilma! Men får göra det imorgon! :)

Nu ska jag titta på film och bara njuta utav att jag har lov!

Höll i denna "lilla" krabat idag, trodde jag skulle dö! Men det gjorde jag inte ;) Nej, men man måste övervinna sina rädslor och det gjorde jag idag för spindlar. 
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: