2 januari 2013!

Kategori: Min vardag

Idag vakna jag rätt så tidigt, eller vid 9 och sen låg jag och drog mig till halv 10. Åt sedan gemensam frukost med resten utav familjen, var ett tag sen sist. (Blir lätt så när alla går upp olika tider) Gick sedan ut i stallet och fixa allt utom höt, då!
Gick in ett tag och satt mig och titta på datorn, vid halv 1 kom Linnéa och vi boka allt inför i sommar! Jag längtar redan kan jag lova, denna sommaren kan bli den bästa på länge!! :D 
Fick även hjälp att raka Cox sen, han vart så fin helrakad och allt! Dock vart inga bilder tagna, men inte så mycket att se heller!

Nu ska jag gå och sova, för imorgon blir det Västerås med familjen!
Dock kan jag bara handla på dem affärerna jag har presentkort på, måste spara varenda krona nu inför i sommar! Det blir en dyr men rolig resa hoppas jag på i alla fall! :D 

GOD NATT!! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: