Jag lever...

Kategori: Allmänt

..även fast det kanske inte märks på bloggen! Har haft fullt upp igen med skolan, hästarna mm och som jag nämnt förut så kommer bloggen sist! 
Det har inte hänt så mycket heller som har vart värt att skriva om! Det enda som kan vara lite intressant att skriva om var att i lördags så hade jag körträning och i söndags så var hundgruppen från skolan i Stockholm och titta på hundutställningen i Älvsjö!
Träffa även min moster, min kusin (gudfar) och Johanna (min kusins tjej) så det var roligt att träffa dem! Senast jag träffa dem var på min morbrors begravning i sommras!

Är förövrigt hemma från skolan idag, har sovit jätte dåligt inatt då jag har hostat! Min lillasyster har nog smittat mig, så stanna hemma idag och försöka hålla mig någorlunda frisk tills jul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: