Vart hemma idag med!

Kategori: Allmänt

Jag stanna hemma idag med, kände att det var lika bra att vila upp mig! Men imorgon är det sista dagen i skolan innan lovet så ska komma iväg då i alla fall! 
Sista dagen är alltid så mysig, när man får fika och bara är med underbara klassen! :) <3 

Har inte hänt så mycket mer än idag, men ska försöka hinna uppdatera ikväll! Senare idag ska jag försöka köra eller longera Cox! Han ska få 1-2 veckor med lite mindre körning nu, så att han får sakna att röra på sig! Helst hade jag sett att han får 1-2 veckor helt ledigt, men som det ser ut så är det träning igen i Januari! Så jag måste hålla igång honom lite, så han inte tappar allt för mycket!

Nu ska jag gå och klä på mig, hörs senare! :D 

 Pepparkashuser jag och Wilma gjorde. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: