Vi överlevde!

Kategori: Min vardag

Ja, jag sitter ju här just nu så jorden har ju inte gått under! Bara massa skitsnack för att folk ska bli rädda, om jorden går under så gör den väl det! Det finns ju ändå inget vi kan göra om det skulle hända, eller hur? :)

Förövrigt så vart jag väckt halv 11, utav dem som har häst här! Mina 2 små grisar (läs hästar)  hade gnagt av en av stolparna till hagen så det var bara att gå upp och klä på sig lite snabbt och sen gå ut och fixa det lite provisoriskt tills pappa kommer hem senare!

Senare idag ska jag ner på stan och handla lite julklappar, har inte köpt en enda och det är julafton om 3 dagar! Lyckat! Men det löser sig nog.

Nu ska jag byta om och vänta på att mamma och pappa kommer hem så vi får åka ner på stan. Hörs senare ikväll efter att jag har gjort stallet osv.

Ha en fortsatt bra Fredag! :D

   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: