Några tusen fattigare!!

Kategori: Shopping

Kom hem vid kvart, 20 över 5 från Västerås med ca 11 kassar och några tusen fattigare! Men nu har jag lite mer kläder och lite annat smått och gott, bilder kan jag fixa tills imorgon!

Det var lite drygt då jag hade hittat ett par byxor på Cubus, men jag köpte dem inte direkt då jag ville vänta fall jag skulle hitta några andra byxor, men det gjorde jag inte så jag skulle gå tillbaka till Cubus innan vi skulle åka hem men då var dem inte kvar + att det var bara en kvar av den storleken så det var lite drygt! :(


Sen så skulle jag köpa ett par höstskor, typ ett par boots men hitta ett par snygga så fanns inte heller dem i min storlek! Så det var lite typiskt, men kanske kan åka in igen om 2 veckor och titta eller något! ;)

Varmfodrad Känga 
Beställer nog dem över nätet istället! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: