Mitt hår!

Kategori: Tankar och åsikter

Imorgon ska jag äntligen iväg och klippa mig, har inte gjort det på ca 2 år :O Det är hemskt, förut så klippte jag mig 2-3 ggr per år! Men nu när jag har fått börja betala själv så har man blivit lite snål, inte bra! 
Men ska bara toppa det, eller jag vet inte om jag kan kalla att toppa det när jag säkert är tvungen att ta av ca 10 cm för att få det fräscht igen... men det får jag skylla mig själv! Kunde faktiskt gått tidigare och kanske bara behövt ta 5 cm, men sådant är livet! :/

Det ända som är lite surt är att nu när mitt hår nästan är nere vid rumpan (utsläppt) så ska det klippas av, men nästan det fulaste som finns är slitet hår!
Folk säger till mig, hur kan du klippa dig, ditt hår som är så fint osv! Men just nu så är mitt hår alldeles för slitet, så det är inte fint!! Men imorgon ska mitt bli fint igen, äntligen!!
Dock kommer det bli ovant med kort hår ett tag, men mitt hår har växt som ogräs förut så hoppas att det gör det nu med!
Mitt hår är min käraste ägodel, haha nej men är faktiskt "stolt" över det!


Ni får för- och efter bilder imorgon!   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: