AT HOME!

Kategori: Min vardag

Hejsan svejsan! 
Vart hemma från skolan idag, mensvärk inte roligt! :/Jag hoppas att det är bättre tills imorgon, men det visar sig väl!  Har absolut inte gjort något, ska nog ta fram lite läxor och försöka plugga!

Vid 5- tiden ska familjen och äta hos farmor och farfar, sen hem och antingen köra runt gruvan eller longera här på gården! Spelar ingen roll hur man mår själv nu, han måste röra på sig när det är tävlingen i helgen!

Nu vet ni hur läget ligger till, höres senare hoppas jag! :)



 
 
 

Kommentarer

  • Julia säger:

    Hej, har du lust att göra en desig och header till mig?
    Då jag vill ha en fin desig så jag kan börja blogga :)
    Kram Julia❤

    Svar: Hej! Tyvärr har jag inte tid + att jag har fått hjälp med min med! Hoppas du hittar någon annan som vill hjälpa dig! :)
    Lovisa Kanfalk Gustavsson

    2012-09-25 | 15:48:10
    Bloggadress: http://juliaaas.blogg.se

Kommentera inlägget här: