Hela dagen borta!

Kategori: Min vardag

Hejsan svejsan! 

Nu äntligen sitter  man i soffan efter en hektisk men rolig dag! I morse var jag på körträning för Mia och det gick bra, känns som vi går framåt för varje gång! :D 
Efter att jag fixat stallet och duschat så bestämde jag och pappa att vi skulle åka till Västerås, hela familjen! Var ju ändå så dåligt väder, så vart några timmar på Erikslunds shoppingcenter och jag vart även några tusen fattigare :( Men det kostar att ligga på topp! 

Vart 3 tröjor på Gina, dock ska en bytas när jag ska in på Torsdag igen! 
1 trosa från Lindex. 
Ett sportarmband från Claes Olsson, men ska lämnas tillbaka då det såg ut som mobilen kommer åka ut! 
En jacka (Modern Horse) från City Gross, från hästavdelningen där! Men tror jag kommer ha jackan som lite mer "fint" och inte i stallet! 
Ett par reflexer till hästarna! 

Tror det var allt! Men som sagt ska dit på Torsdag igen, då ska jag till specsavers och testa synen och skaffa nya glasögon! 
När vi kom hem åkte vi till min storebror och tog en fika, och titta på Stora Maskiner med min lilla "gris" eller rättare sagt Noel, som jag är faster åt! :D 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: