God Morgon!

Kategori: Min vardag

Var ett tag sen jag skrev något här, om man bortser från igår! Men har inte riktigt haft tid, skolan har tagit mycket tid plus att jag har 2 hästar att ta hand om.
Sen har det tagit lite längre tid i stallet nu sen i Onsdags då vi fick in en ny hyresgäst, ett Russ vid naman Zamor född 1997.
Så har visat ägarna lite osv, men nu ska det förhoppningsvis gå lite snabbare. Vi får se hur det går idag, vi ska släppa ihop dem idag, så jag hoppas det går bra! :)

Men nu är det ju Höstlov trots allt och allt jag har inplanerat än så länge är att jag ska iväg till gymmet idag och på Torsdag och sen ska jag ut och gå hemma dem andra dagarna!
Sen tror jag att Linnéa och jag skulle hitta på något, sen är lovet helt oplanerat! Skönt att inte behöva stressa och bara få vara och ta det lungt.

Har lite mer att skirva om sen, tävla i Söndags så ska försöka få upp en liten text om hur det kändes och sen även en film, men det får vänta! 

Ja, det vart ett litet rörigt inlägg det här! Men nu vet ni att jag lever och ska försöka få ihop några mer inlägg...! :) 

Dags för lite mer höstiga/vintriga bilder kanske! ;) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: