God Kväll!

Kategori: Min vardag

Sitter vid köksbordet och försöker komma på vad jag ska skriva! Finns inte så mycket att skriva om helller...! Var i alla fall med Wilma på sin träninig, men vart aldrig att jag var ut och gick utan satt och titta på! Så det har inte hänt så mycket idag med andra ord! 

Imorgon har jag lite saker att göra! Tänkte ställa klockan på 8, halv 9 för att hinna med och köra och fixa stallet! Hoppas att det antingen är någon minusgrad eller någorlunda varmt så vägarna är lite mjukare! För om det är minus kan jag köra i hagen och det skulle vara ett +.
Sen efter det så blir det att byta om och eventuellt blogga något inlägg, sen tar jag cykeln ner till gymmet och gymmar i ca en timme. Cyklar sedan till mammas jobb och åker med henne hem. 
När jag kommer hem duchar jag och byter om ännu en gång innan det är dags för uggeljakt, är inte precis som det låter, men kan evetuellt berätta mer imorgon! :) 

Nu blir det sängen för att orka upp och hinna göra allt som ska göras på listan! God Natt! :D 

Leija får stå för bilden i detta inlägg! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: