Dåligt med tid!

Kategori: Min vardag

Fattar inte hur fort tiden kan gå?? Men den kan gå snabbt tydligen, har ju inte tid för bloggen, tråkigt men sant! :( Idag har jag världens träningsvärk, men kommer nog vara värre imorgon!
För igår sprang/ PW jag runt gruvan, sjukt dålig kondis man har ;) Sen idag när jag ändå sluta 12 så passa jag på att gå och gymma i en timme, benen var som spagetti efter! Men det är otroligt skönt när det är gjort! :)

Just nu regnar det och jag ska köra Cox sen, hatar regn!! Bara så ni vet likson! Om det inte vart för att Filippa kommer och åker med i kärran så skulle nog han fått vila även fast han måste röra på sig! Men nu kan jag ju inte ringa och säga att jag inte tänker köra pga av regn, så efter maten vid 5- tiden så är det bara att dra på sig regnkläderna och se lycklig ut! ;) 

Ikväll blir det en chillkväll framför tv:n med fruktsallad tror jag! Mumisgt! :) 

Kommentarer

  • Ebba säger:

    Ha så kuuuul!!! ^^ ;)<3

    2012-10-18 | 15:59:13
  • magdalena tillenius säger:

    vad duktig du är som tränar !:D tänk vad bar man mår av motion och det lönar sig sen:) heja !

    2012-10-19 | 20:29:45
    Bloggadress: http://magdalenatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här: