Tisdag 6/11-12

Kategori: Min vardag

Lång skoldag idag igen, tröttsamt mot slutet men idag var ju Ebba tillbaka så vart ju lite roligare i alla fall! Vi titta på alla avsnitt av portkod1321, jag hade ju redan sett dem! Men det gör inget då jag tycker det är superbra!! ;) 

Efter skolan vart det en timme på gymmet, jobbigt, men skönt när det är klart!! Kändes i benen att jag kört intervaller igår, det tog emot lite men jag körde på! :)

När jag kom hem så hjälpte jag pappa att lasta av spånpallar, så hade inte behövt träna armarna, haha! ;) Sen vart det att fixa resten av stallet som att mocka, fixa vatten och packa hö! Longera även Tösen, Cox får gå ett pass imorgon runt gruvan! Så det har jag gjort ikväll!

Nu snart blir det att hoppa in i duschen, ska bli skönt!!  Men först ska jag titta på "vem kan slå en pansionär" ;)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: