Mumsig lunch!

Kategori: Min vardag

Har precis ätit lunch, vart en åkrahalllen sallad och till det en vitlöksbaugette, mumsigt värre! Jag cykla faktikst och köpte det, om det hade vart en vecka sedan hade jag struntat i det och tagit någon macka istället, men nu är motivativationen hög till att träna så det är bäst att passa på! 

Är lite havlmulet väder idag, men solen lyser igenom molnen vissa stunder! Dock är det inte så kallt så perfekt underlag på vägarna för att kunna köra! Det är nämligen så att jag ska försöka pallra mig ut nu och köra Tösen i alla fall och försöka hinna med Cox också! Men känner att Tösen är prio ett, hon ser så ledesen ut när man kommer och tar in Cox och hon får stå kvar i hagen! Så idag kör jag henne först, hon är faktiskt rolig att köra för hon VILL jobba, Cox får man TVINGA till att jobba så dem är varandras motsatser på det viset! 

Nej, nu byta om till stallkläder och sen ut och köra! Önska mig lycka till med Tösen, det kan behövas!!! ;) 


Min goda sallad jag åt idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: