Måndag första dagen på veckan!

Kategori: Min vardag

Måndag idag och första dagen i skolan efter lovet! Hade gärna haft 1 vecka till, hade ju inte skadat! Men nu är det ju inte så, tyvärr! :( 

Gick till halv 4 idag, så det var näst intill mörkt när jag gick från bussen och hem och det var totalt kolsvart när jag körde vid 5 - tiden! Så jag är glad att jag kan vägen så bra som jag gör, för pannlampan lyste bara upp Cox bak, haha! ;) Men vi kom ju hem i alla fall och när jag kom hem så skynda jag mig att fixa stallet var klar vid kvart över 6. 

När jag var klar med stallet skynda jag mig in och bytte om till träningskläder och sen vart det intervallträning efter vägen, 1 minut fort och 1,30 minut sakta! Kändes i benen på slutet men det är skönt när man är klar! Vart 2,74 km och det tog 26,50 minuter, vart 220 kalorier brända så är helt klart nöjd! :D 

Nu ska jag skriva klart en uppgift, sen skulle jag behöva läsa en bok men tror inte jag orkar! Så det får vänta tills imorgon eller så... ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: