Hemma från Uggeljakten!

Kategori: Min vardag

Ja, hemma från den så kallade ugglejakten! Det är inte som det låter, utan det är "ugglor" som är utsågade ur träd som har reflexer som näbb och ögon! Haha det är för barn, inte vuxna om ni tror det! Och efter bjuds det på varm choklad och smörgås! 

Gick även bra att gymma gjorde närmare 60 situps så HEJ träningsvärk!! Sen vart det att jag körde 3 km på cross trainer, och sen efter mitt personliga program så det kommer nog vara stelt imorgon bitti!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, måste läsa ut 2 böcker, en tills måndag och en till tisdag hur ska detta sluta! Det värsta är att dem är inte så roliga heller, men det måste väl bli gjort! Så kanske ska sätta mig och läsa lite, eller vad tycker ni! ;)

  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: