2 ½ dags paus!

Kategori: Hästarna

Behövde lite paus från allt, vart för mycket med plugg, hästar och bloggen! Så det fick bli liten paus på 2½ dag! Men nu ska jag förhoppningsvis vara tillbaka ett tag till! Tänkte berätta lite kortfattat om dem dagar som gått!

Onsdag:
Sluta sent i skolan och körde Cox på kvällen! Hann inte med så mycket mer, då jag kom in från stallet halv
 
Torsdag:
Kort skoldag sluta redan halv 12! Men jag åkte inte hem utan följde med Ebba hem, vi skulle plugga men så vart det inte... istället fota vi kaniner och sedan satt vi vid varsin dator och var "sociala" med varandra! Åkte hem vid halv 7- tiden. Men hennes kaninungar är hur söta som helst, om ni vill köpa en eller flera skriv en kommentar så kontaktar jag Ebba sen, om ni är intresserade! Hon vill bli av med dem! Det finns 7 stycken jättesöta små kaniner! 

Foto
 
 
Fredag:
Ledig från skolan, men var ändå ut där då jag hade utvecklingssamtal. Gick super bra, som jag även hade förväntat mig! ;) Var även ner på stan före med mamma och gjorde lite så saker...! När vi kom hem från Ösby, så åt jag en snabb lunch och sen skynda jag mig ut till stallet för att köra ett lungt pass på åkern! Gick hyffsat faktikst! 
Sedan packa jag för körträningen som var idag Lördag! 

Lördag:
Idag alltså! Så jag gick upp klockan kvart i 7 imorse för att sedan lämna gården vid kvart, 20 över 8 med Cox bak i släpet. Körde sedan i 45 min och det var tungt, då det är nytt underlag i ridhuset men det kommer nog bli bra när det har satt sig lite mer! Cox skötte sig och det var det viktigaste!
Nu ikväll har jag inte gjort något alls! Utan har bara chillat lite granna, skönt att ha sådana kvällar också! :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: