Shopping, shopping, shopping!

Kategori: Shopping

Det är vad som kommer hända imorgon! Har längtat ett tag på denna dag nu, så den är efterlängtad kan jag lova! Har lite saker jag ska titta på och en del saker jag "måste" köpa om ni förstår, som jag har nämnt tidigare är lite finare t-shirts ett "måste" och sen blir det säkert lite annat smått och gott! 

Imorgon kör jag på en enkel men ändå lite finare outfit, får inte vara för jobbigt att ta av i provrummet om man ska testa något! Det är det värsta som finns när man ska krångla av sig allt, det är nästan så man drar sig för att testa kläderna då! Och mina nya converse kan jag glömma för då kan jag skrika HEJ SKAVSÅR direkt + att det är drygt att knyta!!
Därför kör jag på svarta jeansleggings, boots, en liten vidare blus och jeansjacka! I väskan ligger ett paraply kan jag lova... som det har regnat idag tar jag inga risker!

Vi hörs imorgon med lite mer uppdatering via mobilen...hoppas jag och sen uppdaterar jag när jag kommer hem!! 

  
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: