Hallojsan!

Kategori: Min vardag

Har haft fullt upp idag så därav ingen uppdatering! Först så vakna jag inte förrens halv 11- 11, var välbehövligt!! Sen så gick jag ut och mocka på en gång och så! 
Sedan vidare till Åkrahallen och handla inför firandet av mig, mamma och Wilma! När vi väl kom hem så hacka jag frukt till fruktsalladen som vi skulle ha och fixa iordning allt annat till "kalaset" Vid 5 kom släkten på pappas sida och jag fick pengar, presentkort och sen lite bra att ha saker som muggar när man flyttar hem ifrån, dem var faktiskt fina! :) 

Efter kalaset vart den en pizza, var gott i början men sen så vart det så där att man vart mätt så man mår illa! Och nu sitter jag här och ska snart gå och sova för att orka med en ny skolvecka!

Men så det är det jag har gjort idag, istället för att uppdatera här! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: