Glömmer jämt...

Kategori: Min vardag

..att berätta om vart jag gjort på dagarna samma kväll, så då blir det att man får skriva om gårdagen dagen efter.... men det går ju det med. 
I alla fall igår så vakna jag vid Linnéa och sen vid halv 1 så åkte vi till hennes medryttar häst och jag var så snäll att jag följde med och visa Linnéa några ridvägar, det resulterade i att mina vita converse var grå/bruna av lera så fick åka barfota hem! Men motion fick jag, det fortsattte även för när vi kom hem till Linnéa så cykla vi upp till mig nästan på en gång = uppförsbackar hela vägen! 
Senare på kvällen så gjorde vi iordning åt min kanin, som vi trodde att vi skulle få hämta då, men det vart idag istället. Så istället för det så åkte vi och bada i brottet = mer motion! Så igår var en bra dag på det viset!

Så på kvällen titta vi på filmen Thirteen, enligt mig en konstig film med ett konstigt slut... men helt okej! ;)



  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: