Gårdagen!

Kategori: Min vardag

Tänkte berätta lite snabbt om gårdagen för er! I alla fall som jag tjata så mycket om igår så vart jag väck av våran hund tidigt, men jag somna om på soffan sen och sov till 10! Byttte om och drog med min lillasyster och hästarna runt gruvan på en promenad!
När jag kom hem baka jag en sockerkaka åt dem som kom på kvällen och fira mamma lite, hoppa sedan in i duschen!
Linnea kom sen så vi gjorde iordning oss inför att vi skulle fota varandra till våra nya designer (mer bilder kommer sen). Efter det vart det att äta lite och sen kom min storasyster och storebror, hans sambo Malin och sen lilla Noel (som inte är så liten längre)
Mot kvällningen vid halv 8 kanske? åkte vi till brottet och bada, var faktiskt riktigt skönt när man väl kom i! Och efter det hamna vi här vid Linnéa! :)

Det var min gårdag, hoppas att eran var lika rolig som min! :D    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: