Dagen!

Kategori: Min vardag

Idag har jag hunnit med ganska så mycket även om jag gick upp ganska så sent! Men har kört mina egna hästar (pappa körde Tösen) sen var ju vi ut till Tösens ägare och även där körde jag en häst vid namn Charlie! 
Har inte så mycket mer att berätta så visar lite bilder istället! 

Söt kattunge, som gärna hade följt med mig hem! Han somna till och med i min famn! ;)

Ett sött litet russ föl, lite kaxig var den! Men så söööt!!!

Dem 2 varmblodiga fölen, den som står i bakrunden var lite kaxig och ville bitas osv medans den andra var hur snäll och gosig som helst! Kunde hålla i huvudet och pussa och krama henne!

Efter att jag stått och kliat henne så ville hon följa efter mig!

Öronen lika stora som Lolas var haha och lika mycket hår som Cox! Så denna lilla häst skulle passa hemma hos oss! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: