Dagen!

Kategori: Min vardag

Ja, dagen börja med att jag gick upp kl 05:00 för att sedan jobba till 16:00! Men dagen börja med att vi gjorde det vi brukar göra på mornarna och sen åkte vi och titta på "våra" områden vi har hand om! Då hände en sak... vi vart påkörda bakifrån så vart en liten smäll så känns lite i nacken :( Men det blir nog lite bättre, får jag hoppas! 

Sedan när jag kom hem skynda jag mig ut i stallet och mocka, fixa hö och tog in hästarna! Det var tur det för bara nåon minut efter så öste regnet ner!
Så då passa jag på att ta mig ett fotbad, fixa händerna, hade ansiktsmask och måla naglarna och sedan noppa jag ögonbrynen! Bara att det gör så j*vla ont... men det gick det också!

Nu ska jag snart raka benen och hoppa in i duschen! ;)



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: